Automatyczny System Obsługi Mieszkańców

1. Czym jest ASOM?

To oprogramowanie dla zarządców nieruchomości do kompleksowej obsługi zleceń serwisowych.

2. Czy jest mi to potrzebne?

ASOM powstał, by uporządkować i uprościć proces zgłaszania usterek. Dzięki temu cały ten proces przebiega szybciej, sprawniej i prościej.

3. Jak wygląda taki proces w ASOM?

W najprostszej wersji wygląda to mniej więcej tak:
a) Mieszkaniec zgłasza problem przez aplikację mobilną lub poprzez stronę www.
b) Informacja dociera do konta zarządcy, który jednym kliknięciem przyjmuje zgłoszenie (lub odrzuca) i przesyła do realizacji do konta wykonawcy.
c) Wykonawca otrzymuje informacje o zleceniu. Akceptuje je i przesyła informacje o planowanym terminie realizacji.
d) Po wykonaniu zlecenia, wykonawca może zrobić zdjęcie naprawionej usterki oraz opatrzyć je komentarzem.
e) Zlecenie zostaje zamknięte, o czym zostaje poinformowany zarówno zarządca jak i mieszkaniec zgłaszający.

Aplikacja wciąż się rozwija i z czasem będą pojawiać się kolejne, coraz nowocześniejsze rozwiązania.

4. Ile to kosztuje i jak długo trwa wdrożenie?

Ceny zaczynają się od 49 groszy miesięcznie za każdego użytkownika. Ale jest również możliwość rozliczania się za ilość zrealizowanych zgłoszeń.

Wdrożenie występuje w kilku wariantach i może potrwać od paru dni do tygodnia.

Dlaczego warto?

1. Proste i wygodne zgłaszanie usterek przez mieszkańców.
2. Koniec z monotonnym obsługiwaniem telefonicznych zgłoszeń - 90% czynności przejmuje aplikacja, a Ty cieszysz się ze swoich 10%, zachowując pełną kontrolę i swobodę działania.
3. Mieszkaniec w kilku krokach dodaje nowe zgłoszenie i otrzymuje powiadomienie o stanie realizacji zlecenia.
4. Zlecenia mogą być automatycznie przekierowywane do firm współpracujących!
5. Statystyki i rozliczenia miesięczne, kwartalne i roczne.

To się samo kręci, a Ty tylko zbierasz owoce tego mechanizmu, oszczędzając czas!

Zadzwoń do nas i dowiedz się jakie to proste!

asom